info@debeer.nl
(013)-211 64 00

DeBeerCloud

Wij zijn voortdurend op zoek naar mogelijkheden om onze dienstverlening en communicatie nog beter af te stemmen op de wensen van onze relaties.

DeBeerCloud

We introduceren een nieuw online samenwerkingsplatform: DeBeerCloud. Een digitale plek waar we interactief samen kunnen werken met onze relaties en waarmee we onze dienstverlening nog beter op maat af kunnen stemmen op de wensen van onze cliënten. Veilig uitwisselen van bestanden, aanleveren van data en diverse vormen van digitale communicatie. Alles veilig, efficiënt en gestructureerd. 

Wilt u meer weten over DeBeerCloud of wilt u er direct gebruik van maken? Neem dan contact op met onze IT-manager: Will van der Zande via mail: w.zande@debeer.nl of via telefoon: 013-2116444.

 

Wat is DeBeerCloud en hoe werkt het?

Om te beginnen is DeBeerCloud veilig. We hechten er veel waarde aan dit te vertellen omdat we zorgvuldig met uw en onze gegevens omgaan. DeBeerCloud voldoet aan de hoogste veiligheidsstandaarden – ISO 27001 en SOC 2.

Om gebruik te kunnen maken van DeBeerCloud heeft persoonlijke inloggegevens nodig. Deze verstrekken wij u op verzoek. Neem hiervoor contact op met uw contactpersoon of met onze IT-Manager, Will van der Zande. Hij is bereikbaar via mail: automatisering@debeer.nl of telefonisch: (013) 211 64 44. 

Uitleg: DeBeerCloud – account activeren

Veilig delen

De AVG stelt hoge eisen aan de beveiliging van onze communicatiemiddelen. Het versturen van bijlagen via Outlook is niet meer per definitie veilig. Om te voorkomen dat gegevens van u en ons in verkeerde handen komen, is het nodig extra beveiligingsmaatregelen te nemen. De Beer Accountants & Belastingadviseurs kiest voor ‘veilig delen’. Wat houdt dat in?

Wanneer wij u een document sturen waarin persoonsgegevens in het kader van de AVG staan, sturen wij u dit niet meer als bijlage bij een mail. In plaats daarvan sturen wij u een mail met daarin een link. Door op deze link te klikken, kunt het het bestand vanuit onze beveiligde omgeving bekijken en downloaden.

Uitleg: DeBeerCloud – veilig delen

Digitaal archief

DeBeerCloud geeft u ook toegang tot uw digitale archief. Met behulp van onze software bouwt u een eigen dossier op van alle documenten die wij u toesturen. Altijd en overal toegankelijk, vanaf elk device (dus ook vanaf uw tablet of smartphone). Ook de documenten die wij u toesturen via Veilig Delen, komen in dit digitale archief terecht. Om deze te raadplegen, logt u in met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u deze nog niet van ons ontvangen? Neem dan even contact op met uw contactpersoon.

Uitleg: DeBeerCloud – digitaal dossier

Digitaal ondertekenen

Met DeBeerCloud kunt u onze documenten digitaal ondertekenen. Dat scheelt u en ons een hoop tijd. Het digitaal tekenen verloopt via een beveiligde omgeving en voldoet aan alle normen en regelgeving omtrent gegevensbescherming. Door middel van optionele two-factor-authenticatie verloopt het onderteken proces altijd veilig. En wanneer er haast geboden is bij het ondertekenen van documenten kunt u zelfs uw mobiele telefoon gebruiken om uw digitale handtekening te plaatsen.

Uitleg: DeBeerCloud – digitaal ondertekenen