Tijd overhouden om dát te doen waar u goed in bent.
Wij zijn voortdurend op zoek naar mogelijkheden om onze dienstverlening en communicatie nog beter af te stemmen op de wensen van onze relaties. Sneller en gemakkelijker communiceren waardoor u meer tijd overhoudt om dát te doen waar u goed in bent; dat is DeBeerOnline.
Met DeBeerOnline beschikt u over een online managementinformatiesysteem, 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar, waar ter wereld u ook bent.
U beschikt over actuele informatie over uw organisatie, krijgt op maat samengestelde managementrapportages en heeft volledige inzage in uw digitale dossier.
DeBeerOnline voorziet u van vele gemakken. Innovatieve technieken stellen ons in staat snel te communiceren met diverse instanties. Er gaat geen tijd meer verloren bij het voldoen aan de vele administratieve verplichtingen die u als ondernemer heeft.
Neem contact met ons op als u meer informatie wilt of wanneer u een afspraak wilt maken met één van onze specialisten. Bel ons of vul het contactformulier in. Dan nemen wij contact met u op.
We introduceren een nieuw online samenwerkingsplatform: DeBeerCloud. Een digitale plek waar we interactief samen kunnen werken met onze relaties en waarmee we onze dienstverlening nog beter op maat af kunnen stemmen op de wensen van onze cliënten. Veilig uitwisselen van bestanden, aanleveren van data en diverse vormen van digitale communicatie. Alles veilig, efficiënt en gestructureerd.
DeBeerCloud is:
Wilt u meer weten over DeBeerCloud of wilt u er direct gebruik van maken? Neem dan contact op met onze IT-manager: Will van der Zande via mail: w.zande@debeer.nl of via telefoon: 013-2116444.
DeBeerOnline Salaris is onze online dienstverlening op het gebied van salarisadministratie waarbij de cliënt zelf bepaalt hoe hij het wil hebben. Efficiënt en betrouwbaar en bovendien 24/7 beschikbaar. Passend bij de eigentijdse behoefte van ondernemers die zich vooral willen focussen op hun core business. Door één van de verschillende pakketten te kiezen, liggen de werkafspraken vast evenals de kosten die daarmee gemoeid zijn. Vaste prijzen per loonstrook, zodat u meteen weet waar u aan toe bent. Geen verrassingen of aanvullende kosten, want daar houden we niet van.
Met het Werknemerloket hebben medewerkers vanaf hun computer, smartphone of tablet eenvoudig overal toegang tot hun persoonlijke gegevens, salarisspecificaties en verlofregistratie. Ook verlofaanvragen doen ze gemakkelijk en snel zelf via de app. Alles op één plek slim en digitaal gearchiveerd. Zo rekent iedereen voor eens en voor altijd af met uitgeprinte loonstroken en jaaropgaven.