Vacature

Controleleider (audit)

Samen jouw toekomst vormgeven

Zorg jij met jouw leidinggevende skills, je kritische blik én je cliëntgerichte houding dat alle controlewerkzaamheden op rolletjes lopen? In ons inspirerende pand in het hart van Tilburg geef jij je eigen functie vorm en werk je samen met een topteam en de leukste collega’s.

Wat ga jij doen:

Als controleleider ben je vooral werkzaam in de controlepraktijk. Je stuurt het controleteam aan en bent medeverantwoordelijk voor de complete uitvoering van de controleopdrachten. Dat betekent ook dat jij de planning en voortgang van de controlewerkzaamheden bewaakt. Je cliëntenportefeuille bestaat uit verschillende soorten bedrijven, actief in uiteenlopende branches. Als controleleider kom je veel op locatie bij je cliënten.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Het uitvoeren van complexere controlewerkzaamheden;
  • Het aansturen, begeleiden en reviewen van teamleden;
  • Het onderhouden van contact met de cliënt;
  • Het opstellen van managementletters en accountantsverslagen;
  • Het inplannen en tussentijds bijsturen van opdrachten;
  • Het tonen van initiatief in samenwerkingen;
  • Het leveren van een bijdrage aan praktijkontwikkeling.

Wie ben jij?

Jij hebt graag de touwtjes in handen. De (mede)verantwoordelijkheid voor de planning en voortgang van de werkzaamheden binnen je team is wel aan jou toevertrouwd. Je overziet het grote geheel, legt verbindingen en bent analytisch. Daarnaast ben je ondernemend ingesteld en neem je graag initiatief. Het aansturen van een team gaat je goed af. Je bent niet alleen taakgericht, maar ook mensgericht. (Beginnend) assistenten begeleid je persoonlijk en je bent actief betrokken bij hun ontwikkeling. Ook van het werken met cliënten krijg je veel energie. Met plezier denk je met ze mee en een stap extra zetten kost je geen moeite. Op jou kunnen ze bouwen. Zowel mondeling als schriftelijk kun je helder communiceren. Dat je te maken krijgt met verschillende soorten bedrijfstypen vind je juist fijn: dat maakt je werk afwisselend en uitdagend.

Wat is jouw achtergrond?
Natuurlijk is het essentieel dat je een uitstekend fundament hebt om deze functie uit te voeren. Bij voorkeur beschik jij daarom over:

  • Een opleiding registeraccountant (RA): behaald of bezig met afronding van het onderdeel praktijkstage;
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring binnen de controlepraktijk (must) en ervaring als controleleider (pre);
  • Uitgebreide vakkennis die je in staat stelt om de rol van sparringpartner te vervullen;
  • Goede beheersing van de Engelse taal.

Wat bieden wij jou?

Doen wat je leuk vindt, jezelf zijn en je talent benutten. Bij De Beer stimuleren we dat. We zijn een informele organisatie die zich bewust is van de kracht van een goede sfeer, een inspirerende werkplek en uitdagende functies. Om goed te kunnen functioneren creëren we een zo prettig mogelijk klimaat, zowel op teamniveau als per individu.

Flexibele werktijden, een goede thuiswerkregeling, geen overwerkcultuur en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling dragen bij aan dit klimaat. Werken bij De Beer betekent dat je zeker bent van zowel een uitdagende functie en carrière, als een mooie balans tussen werk en privé. We houden daarnaast van gezelligheid en genieten daarom regelmatig van borrels en bijeenkomsten in onze bar. Onze eigen chef verzorgt dagelijks de lekkerste, gezonde lunches.

Persoonlijke ontwikkeling stimuleren we graag. Met onze eigen De Beer Academy bijvoorbeeld. Hier krijg je alle mogelijkheden om het beste uit jezelf te halen. En bij de BYP, Beer Young Professionals, is er een speciaal programma waar je van én met je De Beer-collega’s kunt leren. Eens per maand kom je samen en staat er een ander thema of onderwerp centraal.

Wie is De Beer?

De Beer bestaat dit jaar 70 jaar en we werken in een inspirerend pand in het hart van Tilburg. We bieden met een club van circa 95 professionals een breed pakket aan diensten aan relaties in nagenoeg alle sectoren van het bedrijfsleven. We zijn gespecialiseerd in accountancy, audit, corporate finance, belastingadvies, bedrijfseconomisch advies, estate planning en diensten omtrent hr en salarisadministratie.

Het ‘De Beer – DNA’ is te omschrijven met 3 kernwoorden: Persoonlijk, Passie en Professioneel. We willen continu het beste uit onszelf halen en op authentieke wijze onderscheidend zijn naar klanten en collega’s. Deze visie vormt hét uitgangspunt van het denken en handelen binnen onze organisatie.

Ben jij enthousiast?

Als je enthousiast bent geworden over deze vacature en over De Beer, dan kijken we uit naar jouw motivatie en cv. Wil je meer informatie over deze vacature of heb je andere vragen, dan kun je contact opnemen met Eline Gussenhoven (HR Manager) hr@debeer.nl of 013-2116415.

Bekijk onze video’s

Praktijkopleiding en thuiswerken

Play Video

Iedereen is bij ons gelijk

Play Video

Gezellige informele sfeer

Play Video