Vacature

Management Assistent / Officemanager

Werkend vanuit het prachtige kantoor van De Beer Accountants & Belastingadviseurs in het centrum van Tilburg ben jij altijd betrokken bij het hart van de organisatie; je biedt ondersteuning aan het directie team en dagelijks bestuur én je zorgt dat binnen de organisatie alles goed geregeld is zodat iedereen prettige werkomgeving ervaart.

In deze veelzijdige en uitdagende rol werk je binnen een team van ruim 100 collega’s en heb jij de specifieke taak om zowel op structurele basis als projectbasis ondersteuning te bieden waar nodig; bij het Dagelijks Bestuur, marketing, HR en finance en facilitaire zaken. Overzicht houden, prioriteiten stellen en jouw functie zo vorm te geven zodat De Beer de verrassende organisatie blijft, waar authenticiteit, professionaliteit en een persoonlijke aanpak hoog in het vaandel staan, is echt aan jou besteed.

Als Management Assistent / Officemanager maak je deel uit van ons stafteam en heb je veel contact met zowel medewerkers als externe partijen; dit maakt je het visitekaartje van de organisatie. Ben jij het zelf startende, accurate, communicatief sterke organisatietalent waar De Beer naar op zoek is?

Wat ga jij doen?

 

  • Je biedt ondersteuning aan het partnerteam en het dagelijks bestuur. Naast operationeel niveau kun je ook op tactisch niveau een bijdrage leveren aan ons directieteam. Je signaleert kansen voor de organisatie en komt met voorstellen om hierop in te spelen; je signaleert hoe medewerkers beter en efficiënter (samen) kunnen werken en zorgt hierbij voor behoud van het kwaliteitsoogmerk;
  • Je bewaakt de agenda’s en gemaakte afspraken van het dagelijks bestuur;
  • Je organiseert en coördineert diverse bijeenkomsten en overleggen zowel binnen als buiten ons kantoor, zoals vaktechnische overleggen en andere vak gerelateerde cursussen;  
  • In samenwerking met de Personeelsvereniging en HR ben je verantwoordelijk voor de organisatie van informele bijeenkomsten, zoals de kwartaalbijeenkomst;  
  • Je bent samen met collega’s van verschillende afdelingen betrokken bij de redactie van ons magazine ‘het Beerbericht’; 
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse personeelsbeloningen- en cadeaus, zoals het jaarlijkse kerstpakket, paaspresentje, slagingscadeaus en dergelijke;
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer van de kantoorartikelen. Zo beoordeel je offertes en adviseer je het directieteam over eventuele aankopen voor gebruiksartikelen, kantoorapparatuur en meubilair; 
  • Je levert, in samenwerking met de controller, een bijdrage aan de financiële administratie.  

Wie ben jij?

 

  • Je hebt mbo+ of hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt circa 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt brede kennis van MsOffice zoals Word, Excel en PowerPoint;  
  • Je bent organisatorisch sterk en in staat om zelfstandig de planning en coördinatie van activiteiten op je te nemen. Hierbij betrek je dan ook de juiste collega’s; 
  • Zowel mondeling als schriftelijk weet jij je goed uit te drukken om onze medewerkers op een goede manier te informeren; 
  • Je neemt initiatief, werkt zelfstandig, efficiënt en doelgericht;
  • Je hebt een toegankelijke persoonlijkheid met een positieve instelling.

Wat bieden wij?

De Beer biedt je een mooie werkplek in hartje Tilburg waar je in een gedreven stafteam komt te werken. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en gaat aan de slag met een breed scala aan werkzaamheden. Op deze manier kun jij je bijdrage leveren aan het succes van De Beer en van onze klanten.  

  • Het aantal werkuren per week ligt tussen de 28 en 40 uur.  
  • Je salaris zal worden vastgesteld op basis van je opgedane relevante werkervaring.   
  • Je krijgt 25 vakantiedagen per jaar. Daarnaast hebben we een gunstige tijd voor tijdregeling waarbij je eventuele overuren op een later moment als verlof op kan nemen, of kan laten uitbetalen.  
  • Je krijgt de mogelijkheid om jezelf op zowel vakinhoudelijk als persoonlijk gebied verder te ontwikkelen door middel van onze eigen Beer Academy met aanbod in verschillende cursussen, en eventueel gesprekken met een van onze talent managers.  
  • Bij De Beer hechten we waarde aan een goede werk-privé balans; wanneer jij lekker in je vel zit, zul je ook beter gedijen in je werk.  
  • We bieden je een gunstige pensioenregeling aan, zonder eigen bijdrage.  
  • Naast hard werken, is er ook voldoende ruimte voor gezelligheid. Regelmatig maken we gebruik van onze eigen bar op kantoor voor een borrel, zoals tijdens de carnavals-, kerst, kermisborrel, of tijdens een vrijdagmiddagborrel.  

Wie is De Beer?

Professioneel, gepassioneerd en op een persoonlijke manier samenwerken: dat is de kracht van De Beer. Met deze visie onderneemt ons accountants- en belastingadvieskantoor al sinds 1952. Inmiddels werken zo’n 105 medewerkers vanuit twee kantoren voor cliënten in Nederland en daarbuiten. De tijd is veranderd, maar ons fundament is nog steeds ijzersterk en actueel. Want een goede adviseur wil en moet nog steeds écht weten wat cliënten bezighoudt. En collega’s vormen samen pas het beste team als ze elkaars kwaliteiten kennen, benutten en waarderen.  

Bij De Beer vinden we medewerkers minstens zo belangrijk als cliënten. Professionele uitdaging en passie voor het vak combineren we met een persoonlijke werkomgeving waar het draait om mensen. Elke medewerker levert een eigen waardevolle bijdrage. We stimuleren iedereen om te blijven leren en ontwikkelen. Onze De Beer Academy nodigt uit tot vaktechnische verdieping, talentgroei en leiderschapsontwikkeling. Maar ook het volgen van trainingen, opleidingen en vaktechnische bijeenkomsten buiten onze eigen kantoormuren, juichen we toe. 

Wij vinden het vanzelfsprekend om als werkgever de balans tussen werk en privé te bewaken. De beste werksituatie, die creëren we met elkaar. Want als je lekker in je vel zit, presteer je beter en haal je het beste uit jezelf en anderen. Daar wordt iedereen krachtiger van! 

Word jij Management Assistent bij De Beer?

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en heb je interesse gekregen in de functie? Neem dan contact op met HRAdviseur Isa via i.heijden@debeer.nl of bel naar 013 2116481. 

Bekijk onze video’s

Praktijkopleiding en thuiswerken

Video afspelen

Iedereen is bij ons gelijk

Video afspelen

Gezellige informele sfeer

Video afspelen