Vacature

(Senior) Manager aangiftepraktijk

Samen jouw toekomst vormgeven

Behoud jij als Manager aangiftepraktijk het overzicht over de processen? Ben jij spil in het web bij de begeleiding en opleiding van (junior) collega’s voor de verdere ontwikkeling van de aangiftepraktijk? Krijg jij positieve energie van zelfstandig klantencontact? In ons inspirerende pand in het hart van Tilburg werk je samen met een topteam en leuke collega’s en krijg je de kans om de aangiftepraktijk verder te ontwikkelen.

Wat ga jij doen?

Als Manager Aangiftepraktijk gebruik je jouw ervaring als professional om het beste uit het team en de aangifteprocessen te halen. Hierbij een aantal voorbeelden van de werkzaamheden die tot jouw functie behoren:

  • Het aansturen en ondersteunen van collega’s op de aangiftepraktijk; 
  • Het coördineren en optimaliseren van aangifte processen;
  • Het verder ontwikkelen van de aangiftepraktijk;
  • Het opstellen van complexe aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting;
  • Het reviewen van aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting;
  • Het beoordelen en opstellen van fiscale posities voor de jaarrekening;
  • Deelname en actieve bijdragen aan vaktechnisch overleggen.

Wie zijn jouw collega's?

Binnen het team van belastingadviseurs werk je vanuit ons mooie kantoor in Tilburg. Samen met de collega’s uit andere disciplines werk je in een informele sfeer, samen lunchen en regelmatig een borrel. Uiteraard flexibel, werken vanuit huis of bij een klant op locatie is ook mogelijk.

Wie ben jij?

Je vindt het fijn om gestructureerd te werken en bent goed in het behouden van overzicht. Het coördineren van processen, zoals het aangifteproces, gaat jou goed af. Je neemt hierin initiatief en zet je in om het beste eindresultaat te behalen. Je hebt een duidelijke en heldere manier van communiceren. Daarnaast heb je minimaal 7 jaar relevante werkervaring in de aangiftepraktijk en ben je klaar om een team van aangifte professionals aan te sturen. Dankzij jouw ruime ervaring in de aangiftepraktijk, geef jij uitstekend advies aan je cliënten en ben je in staat om aangifte processen te coördineren. Ondanks het hoge tempo waarin de wet- en regelgeving verandert, ben jij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Dit zorgt ervoor dat je een fijne gesprekspartner bent. 

Wat bieden wij jou?

Doen wat je leuk vindt, jezelf zijn en je talent benutten. Bij De Beer stimuleren we dat. We zijn een informele organisatie die zich bewust is van de kracht van een goede sfeer, een inspirerende werkplek en uitdagende functies. Om goed te kunnen functioneren creëren we een zo prettig mogelijk klimaat, zowel op teamniveau als per individu. Mede daarom kijken we graag samen met jou naar het aantal uren voor deze functie.

Flexibele werktijden, een goede thuiswerkregeling, geen overwerkcultuur en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling dragen bij aan dit klimaat. Werken bij De Beer betekent dat je zeker bent van zowel een uitdagende functie en carrière, als een mooie balans tussen werk en privé. We houden daarnaast van gezelligheid en genieten daarom regelmatig van borrels en bijeenkomsten in onze bar. Onze eigen chef verzorgt dagelijks de lekkerste, gezonde lunches.

Wie is De Beer?

De Beer bestaat nu ruim 70 jaar en we werken in een inspirerend pand in het hart van Tilburg. We bieden met ruim 100 professionals een breed pakket van diensten aan relaties in nagenoeg alle sectoren van het bedrijfsleven. We zijn gespecialiseerd in accountancy, audit, corporate finance, belastingadvies, bedrijfseconomisch advies, estate planning en diensten omtrent HR en salarisadministratie. 

Het ‘De Beer – DNA’ is te omschrijven met 3 kernwoorden: Persoonlijk, Passie en Professioneel. We willen continu het beste uit onszelf halen en op authentieke wijze onderscheidend zijn naar klanten en collega’s. Deze visie vormt hét uitgangspunt van het denken en handelen binnen onze organisatie. 

Ben jij enthousiast?

Als je enthousiast bent geworden over deze vacature en over De Beer, dan kijken we uit naar jouw motivatie en cv. Wil je meer informatie over deze vacature of heb je andere vragen, dan kun je contact opnemen met Isa van der Heijden (HR Adviseur) hr@debeer.nl of 013-2116481.

Bekijk onze video’s

Praktijkopleiding en thuiswerken

Video afspelen

Iedereen is bij ons gelijk

Video afspelen

Gezellige informele sfeer

Video afspelen

Ontdek het Beerbericht (editie april 2023)!

Met plezier en trots presenteren we u het vernieuwde Beerbericht van De Beer Accountants & Belastingadviseurs. Deze editie staat vol met de meest recente ontwikkelingen binnen ons vakgebied en praktische adviezen om uw onderneming te laten groeien en bloeien. Veel leesplezier!

Klik hier om de digitale versie te bekijken.