Search
Close this search box.

Vacature

beginnend assistent accountant – audit

Als Beginnend Assistent Accountant (Audit) bij De Beer Accountants & Belastingadviseurs start je jouw carrière in een gedreven auditteam, waar je de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen binnen de controlepraktijk. In ons inspirerende pand in het hart van Tilburg word je zorgvuldig begeleid en leer je stap voor stap alle aspecten van het vak kennen. Je werkt nauw samen met collega’s, waarbij professionaliteit richting cliënten voorop staat. Tegelijkertijd hechten we veel waarde aan een prettige werksfeer, omdat we geloven dat je pas echt het beste uit jezelf en het team haalt wanneer je je op je plek voelt en goed in je vel zit.

Enthousiast op de vacature?

Neem contact op met:

Isa van der Heijden

HR-adviseur

Wat krijg je

Wat doe je?

No Data Found

Wat houdt de functie in?

Als Beginnend Assistent Accountant (Audit) bij De Beer Accountants & Belastingadviseurs breng je organisatieprocessen in kaart en evalueer je deze ter voorbereiding op controleopdrachten. Je werkt samen met een gedreven team aan interim- en balanscontroles en zet je analytische vaardigheden in om de financiële gegevens van de klant nauwkeurig te doorgronden. Bovendien inventariseer je regelmatig op locatie bij klanten, wat je een solide basis biedt voor verdere ontwikkeling binnen de controlepraktijk.

Op onze Auditafdeling ga je nauw samenwerken met collega’s. Bovendien voer je in subteams, bestaande uit teamleden met verschillende ervaringsniveaus, controlewerkzaamheden uit voor klanten. Gezien de diversiteit in je klantenportefeuille kom je in aanraking met bedrijven uit verschillende sectoren en werk je regelmatig op verschillende locaties. De interactie binnen de teams en de variëteit aan klanten maken je werkplek!

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • In kaart brengen en evalueren van organisatieprocessen ter voorbereiding op controleopdrachten.
  • Uitvoeren van interim- en balanscontroles.
  • Analyseren van financiële gegevens van klanten.
  • Regelmatig inventariseren op locatie bij klanten.
  • Samenwerken in subteams met verschillende ervaringsniveaus.

Wat is jouw profiel?​

  • (Bijna) afgestudeerd – Je hebt een relevante vooropleiding afgerond, en/of je bent van plan om verder te studeren om je RA-titel te behalen.
  • Teamplayer – Jij kan goed samenwerken, draagt bij aan de positieve werksfeer en stelt het gezamenlijke doel voorop.
  • Nauwkeurig – Met jouw oog voor detail en grote verantwoordelijkheidsgevoel zorg je ervoor dat de cijfers die je aanlevert kloppend zijn.
  • Flexibel – Jij schakelt makkelijk tussen taken en klanten en houdt juist van die afwisseling.
  • Ondernemend – Je bent niet bang om de financiële wereld in te stappen.
  • Proactieve en leergierige houding – Je durft zelf initiatief te nemen om problemen op te lossen en kansen te benutten.

Maak kennis met Isa van der Heijden

HR-adviseur

Solliciteer nu

Je bent van harte welkom voor een kennismaking bij ons op kantoor.
Vul het contactformulier in of neem contact met ons op.

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.