Vacature
assistent controller
Als Assistent controller bij De Beer Accountants werk je nauw samen met de controller, maak je onderdeel uit van een enthousiast stafteam en speel je een belangrijke rol in onze financiële processen. Je bent medeverantwoordelijk voor crediteurenbeheer, betalingen, btw-aangiftes, en het bijhouden van vaste activa. Daarnaast zorg je dat intercompany-rekeningen aansluiten en houd je toezicht op kosten en reserveringen. Een veelzijdige functie waarin jouw nauwkeurigheid echt het verschil maakt!
Enthousiast op de vacature?
Neem contact op met:
Isa van der Heijden
- Solliciteren binnen 10 sec
Wat krijg je
- Allereerst waardering voor jouw inzet en betrokkenheid! We zijn een kantoor waarbij we oog hebben voor elkaar en we zorgen met het hechte team voor een fijne werksfeer.
- Een aantrekkelijk salaris dat wij ieder jaar opnieuw evalueren.
- Jij kiest: 12 tot 16 uur per week – zo past je werk in jouw leven.
- Vakantiedagen? Check! 25 dagen om op te laden (o.b.v. fulltime). Daarnaast kun je elk uur dat je buiten jouw afgesproken uren werkt, later opnemen als vrije uren of laten uitbetalen.
- We hebben een speciale De Beer Academy. Zo groei je zowel in jouw vakgebied als in jouw persoonlijke ontwikkeling.
- Een vergoeding om je thuiswerkplek ergonomisch in te richten, inclusief laptop van de zaak.
- Flexibele werktijden voor die felbegeerde werk-privébalans.
- Gezond leven vinden we belangrijk dus we ondersteunen jou met een fietsplan, dagelijks vers fruit, gezonde lunch, sportactiviteiten, en een collectieve zorgverzekering.
- Altijd iets leuks in het vooruitzicht: gezellige uitjes, vrijmibo's, personeelsfeestjes en natuurlijk de befaamde borrels rond carnaval, kerst en kermis.
- En last but not least: een uitstekende pensioenregeling – je oude dag wordt goed geregeld
Wat doe je?
No Data Found
Wat houdt de functie in?
Als Assistent Controller bij De Beer Accountants & Belastingadviseurs ondersteun je bij het verwerken van de gehele financiële administratie, het beheer van crediteuren, betalingen en intercompany-administratie. Je helpt bij btw-aangiftes, vaste activa, en houdt toezicht op kosten en reserveringen voor een nauwkeurige financiële administratie. Je werkt gemiddeld twee ochtenden per week op kantoor en klapt af en toe thuis ook nog wat uurtjes de laptop open. Je krijgt dus de mogelijkheid om jouw werkuren flexibel in te delen.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
- Verwerken van de financiële administratie
- Crediteurenbeheer inclusief betalingen voorbereiden
- Creditnota’s en dubbele betalingen van debiteuren verwerken
- Oplossen van vragen over debiteuren/crediteuren/betalingen
- Tussenrekeningen intercompany sluitend houden
- Overlopende activa en passiva bijhouden en afletteren
- Btw-aangifte voorbereiden
- Vaste activa boeken, en doorbelastingen en reserveringen monitoren
- Periodiciteit kosten monitoren en bankboekingen, investeringen en andere bijzonderheden in de kosten controleren
Wat is jouw profiel?
- Afgestudeerd– Je hebt een mbo-opleiding afgerond in boekhouding, finance, of een vergelijkbare opleiding.
- 5 jaar relevante werkervaring? – Top, jij weet wat je moet doen!
- Communicatief sterk – Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Teamplayer – Jij kan goed samenwerken, draagt bij aan de positieve werksfeer en stelt het gezamenlijke doel voorop.
- Nauwkeurig – Met jouw oog voor detail en grote verantwoordelijkheidsgevoel zorg je er voor dat alle cijfers kloppend zijn.
- Flexibel – Jij past je makkelijk aan aan de actuele vragen en werkbehoeften.
Maak kennis met Isa van der Heijden
Solliciteer nu
Vul het contactformulier in of neem contact met ons op.