Niet om op te scheppen, maar omdat het is zoals het is: bij De Beer zijn we behoorlijk deskundig op het gebied van loonadministratie. Onze kennis houden we goed up-to-date, want het lonenlandschap verandert nogal eens. En we vinden het belangrijk om die expertise ook met onze cliënten te delen. Via een kennissessie bijvoorbeeld. De editie op woensdag 19 juni bleek méér dan een succes.
Veel van onze relaties werken onder meer met het populaire loonadministratieplatform Loket.nl. Het biedt enorm veel functies, ook op het gebied van samenwerking tussen werkgever en werknemer. Veel gebruikers benutten echter maar een klein deel van de mogelijkheden. Zonde. Temeer omdat dat vaak geen kwestie van niet willen, maar van niet wéten is.
Kennisdelen over loonadministratieplatform
Bij wijze van pilot nodigden we een kleine selectie van cliënten uit voor een bijeenkomst waarin onze senior salarisadministrateurs Angela Blous en Jeroen Maas meer over de mogelijkheden van het platform en de rol van De Beer daarin vertelden. Ook ging hr-dienstverlener Clever in op de nieuwste veranderingen binnen Loket.nl voor werknemers en werkgevers, en gaf onze hr-afdeling aanvullende tekst en uitleg.
Interactieve setting
maar liefst twaalf organisaties meldden zich aan, en uiteindelijk waren er zelfs veertien aanwezig. Een mooi opkomstpercentage, in onze optiek. We kijken terug op een boeiende, interactieve bijeenkomst. Eén klant gebruikte het nieuwe Loket al veel en vertelde hier zó enthousiast over dat het leek alsof we hem vooraf hadden gecast. Niets was minder waar, maar het plaveide wel het pad naar een gezellige en open sfeer waarin iedereen ervaringen met elkaar deelde.
Bent u er de volgende keer bij?
Aangezien de interesse in het onderwerp groot bleek, gaan we zeker nog meer van deze aan loonadministratie gerelateerde sessies organiseren. Wilt u daarbij zijn? Mail dan nu alvast naar Jeroen Maas via j.maas@debeer.nl. Ook voor vragen over loonadministratie in algemenere zin kunt u bij hem terecht.