Klachtenregeling
“Een klacht is een uiting van een verwachting waaraan niet is voldaan.”
Indien de uitvoering van de werkzaamheden niet voldoet aan de daaraan te stellen eisen, kan dit aanleiding zijn tot klachten. Die kunnen komen van zowel de bij de uitvoering betrokken personen alsook van onze opdrachtgevers en eventuele belanghebbende derden. De Beer Accountants & Belastingadviseurs kent daarom een klachtenregeling.
Indien u hierover informatie wenst, kunt u zich wenden tot Nick Wouters. Hij is telefonisch bereikbaar op (013) – 211 64 06.
Naast de klachtenregeling beschikt De Beer Accountants & Belastingadviseurs ook over een klokkenluidersregeling.
Volgens de van toepassing zijnde regelgeving dient De Beer Accountants & Belastingadviseurs te beschikken over een klokkenluidersregeling.
Indien er sprake is van verschillen van inzicht, dan wel klachten over het optreden van De Beer Accountants & Belastingadviseurs B.V. of De Beer Audit B.V., dan wel haar medewerkers, kan gebruik worden gemaakt van de klokkenluidersregeling. Het verschil met de klachtenregeling is dat de klokkenluidersregeling op basis van anonimiteit plaats kan vinden.
Voor het gebruikmaken van deze procedure kunt u zich wenden tot Nick Wouters (013 – 211 64 06). Uw melding per email of telefoon zal anoniem in behandeling worden genomen.