vacature
secretaresse
Als Secretaresse bij De Beer Accountants & Belastingadviseurs kom je terecht in een hecht en betrokken team. Jij bent het organisatorisch talent dat orde en overzicht bewaart. Of het nu gaat om het beheren van diverse agenda’s, het verwerken van correspondentie of het organiseren van bijeenkomsten; met jouw oog voor detail loopt alles op rolletjes. In ons inspirerende pand in Tilburg werk je nauw samen met collega’s en krijg je volop kansen jezelf te ontwikkelen onder begeleiding van je directe collega’s.
Enthousiast op de vacature?
Neem contact op met:

Isa van der Heijden
hr-manager
- Solliciteren binnen 10 sec
Wat krijg je
- Allereerst waardering voor jouw inzet en betrokkenheid! We zijn een kantoor waar we oog hebben voor elkaar en we zorgen met het hechte team voor een fijne werksfeer;
- Een aantrekkelijk salaris;
- Een dienstverband voor 20 uur per week, flexibel verdeeld over 4 werkdagen – zo past je werk in jouw leven;
- Je ontvangt 27 verlofdagen (o.b.v. fulltime). Daarnaast is er een gunstige tijd-voor-tijd regeling waardoor je elk uur dat je buiten jouw afgesproken uren werkt, later kunt opnemen als vrije uren of kunt laten uitbetalen;
- De Beer Academy helpt jou zowel op vakinhoudelijk als persoonlijk gebied te blijven ontwikkelen;
- Je ontvangt een laptop en goede faciliteiten voor een ergonomische werkplek;
- De flexibele werktijden dragen bij aan het bewaken van je werk-privé balans;
- Vitaliteit vinden we belangrijk bij De Beer, daarom ondersteunen we jou met een fietsplan, dagelijks vers fruit, gezonde lunch, sportactiviteiten en een collectieve zorgverzekering;
- Altijd iets leuks in het vooruitzicht: gezellige uitjes, vrijmibo’s, personeelsfeestjes en natuurlijk de befaamde borrels rond carnaval, kerst en kermis
- En last but not least: een pensioenregeling – je oude dag wordt goed geregeld.
Wat zijn je verantwoordelijkheden
Als Secretaresse bij De Beer Accountants & Belastingadviseurs ben je het visitekaartje van het kantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorgt ervoor dat zij hartelijk worden ontvangen op ons sfeervolle kantoor in hartje Tilburg. De werkzaamheden waar je in deze functie mee aan de slag gaat zijn als volgt:
- Gastvrouw/gastheer bij de receptie;
- Agenda van de dag/afspraken in kaart brengen;
- Pandbeheer & facilitaire werkzaamheden;
- Administratieve werkzaamheden, zoals het verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie en het archiveren van documentatie in digitale dossiers;
- Relatiebeheersysteem bijhouden;
- Cliëntacceptatieprocedure verzorgen;
- Organiseren van interne en externe bijeenkomsten, zoals bijvoorbeeld vaktechnische bijeenkomsten en personeelsbijeenkomsten.
Wat is jouw profiel?
- Afgestudeerd – Je hebt een afgeronde MBO opleiding richting administratie en/of HBO werk- en denkniveau;
- Kennis van Word en excel
- Werkervaring – Heb je minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie? Top, jij weet wat je moet doen!
- Teamplayer – Je kan goed samenwerken, draagt bij aan de positieve werksfeer en stelt het gezamenlijke doel voorop;
- Nauwkeurig – Je werkt zorgvuldig en houdt overzicht zodat alles op rolletjes verloopt;
- Flexibel – Jij schakelt makkelijk tussen taken, houdt van die afwisseling en verdeelt je werkuren slim over 4 dagen zodat alles goed verloopt;
- Proactieve en leergierige houding – Je durft zelf initiatief te nemen om problemen op te lossen en kansen te benutten.
Maak kennis met Isa van der Heijden
hr-manager
Solliciteer nu
Vul het contactformulier in of neem contact met ons op.